Bacardi: True Originals facebook kampaņa


Zemāk apskatāmi 4 piektdienas vakaram izcili piemēroti klipi Bacardi True Originals kampaņas ietvaros. Tomēr, pameklējot kopējo kampaņas aprakstu, neko daudz vairāk neatradu – pat oficiālā mājas lapa trueoriginals.com automātiski novirza uz Facebook lapu, kas acīmredzot ir galvenais klikšķu galamērķis, tādējādi it kā paužot viedokli, ka Facebook iespējas ir pietiekami lielas, lai tradicionālo mājas lapu kā starpnieku nemaz nevajadzētu. Tomēr arī Facebook lapa nav diez ko izsmeļoša. Cik noprotams – Bacardi meklē pasaulē labākos bārmeņus.

True Originals Facebook lapai ir nedaudz vairāk kā 1100 fanu. Starptautiskā mērogā tas ir maz, ņemot vērā to, ka kampaņas sākums bija vēl pagājušajā gadā un tā turpinās joprojām (4. video Youtube pievienots 27. jūlijā, 1. – 2009. gada 28. septembrī.). Toties tai ir, manuprāt, izcila vērtība – 4 video, kas pēc noskaņas neatstātu vienaldzīgu pat lielāko alkohola nīdēju. Neesmu nekāds reklāmas klipu eksperts un savu subjektīvo vērtējumu nosaku pēc sajūtām, ne pēc ēnu tonalitātes, tādēļ atstāšu savu vērtējumu bez pamatojuma. Kamēr neesmu atradis ko vairāk par kampaņas kopējo mērķi/izpildījumu (ja tāds ir), piekrītu šim bloga ierakstam, ka te ir laba kampaņas ideja ar izciliem klipiem noslēpta ne tik izcilā kopējā stratēģijā/taktikā/izpildījumā.

True Originals No.1: The Samurai

True Originals No.2: The Hummingbird

True Originals No.3: The Apothecary

True Originals No.4: The Outsider


About these ads

, , , , , , , , , , ,

  1. Komentēt

Atstāj komentāru

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: