Kad mirs Stīvs Teksts?

Bija reiz joks, ka kā kādam čalim (nezinu, joks vai patiesība), kuram uzvārds bijis Gulbis, tika iedots vārds Stīvs. Nu un tad visiem parFoto: Jeffrey Coolidge stīvo putnu bija liels prieks. Tomēr stāsts nebūs par putnu, bet par kompāniju korporatīvajiem stīvajiem tekstiem, kas tiek adresēti viņu klientiem.

Runa ir par bukletiem, mājas lapām, informatīvām vēstulēm, korporatīvajām avīzēm, žurnāliem un citu makulatūru, no kuriem brīžiem zosāda metas. Daži piemēri:

  • „Mēs ļoti augstu vērtējam mūsu līdzšinējo sadarbību, tādēļ …bla…bla..bla”.
  • „Mēs pateicamies, ka esat novērtējuši mūsu sniegtos pakalpojumus, tādēļ …bla…bla..bla”.
  • „Mums ir svarīgi Jums piedāvāt pašas augstākās kvalitātes pakalpojumus, tādēļ …bla…bla..bla”
  • „Sadarbība ar Jums mums ir ļoti svarīga, tādēļ …bla…bla..bla”.
  • „Mēs priecājamies, ka mūsu klienti mums uzticas un augstu vērtē mūsu sadarbību, tādēļ …bla…bla..bla”.

u.t.t.

Pat ja prieks un sajūsma, gandarījums un uzbudinātība tiešām ir patiesa, nu var taču kaut kā savādāk, atšķirīgāk vai pat personiskāk to pateikt vai izpaust.

Patiesībā šīs frāzes ir tik prognozējamas un plaši izplatītas, ka varētu pat pasviest biznesa ideju – jāpatur autortiesības uz šīm frāzēm, un peļņa nebūs sliktāka kā Raimondam Paulam. Ja AKKA/LAA visu neatņems.

Un atbildot uz virsraksta jautājumu – tas diemžēl nemirs nekad. Cerība var būt uz sarukšanu, taču vienmēr būs kāds, kuram slinkums domāt ko savādāku, ja var paņemt no iepriekšējās klientu vēstules sākumu, pamainīt datumu un vidus tekstu un aiziet! Darbs padarīts.

, , , , , , ,

  1. #1 by gliine on Jūnijs 2, 2009 - 16:42

    neteikšu, ka pati negrēkoju, bet vai nav skaisti: “tuvākajā ceturksnī plānojam robustu izaugsmi, investējot stratēgiski svarīgajos darbības virzienos, veicinot inovatīvu uzņēmuma kultūru un nozīmīgu kāpumu produktivitātei” – šķiet, ka vikipēdija to apzīmē ar “execububble”

  2. #2 by cannabis on Maijs 27, 2009 - 22:41

    pilna pastkaste ar tiem meesliem……

    • #3 by Gunārs Klēģers on Maijs 28, 2009 - 17:03

      Īstenībā mājas lapas tās vēstules un avīzes jau ir pārspējušas – var ierakstīt googlē “mūsu klienti” vai ko tml., un tur izbirst kaudze ar pērlēm.

Atstāj komentāru

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

%d bloggers like this: