Nepatīk serviss? Uzdziedi par to! [papildināts!]

Papildināts beigās ar CNN sižetu.

Teicams piemērs, kā pateikt, ka serviss sucks, sūkā, nekam neder u.tml. 6. jūlijā – Youtube, 7. jūlijā jau – CNN!

Ir milzinīga gūzma ar informāciju, kā pareizi būtu jāveido attiecības ar klientiem. Turpretim info par to, kā pareizi komunicēt ar pakalpojuma sniedzēju, faktiski nav. Katrs darbojas pēc savas sakaitinātības un pacietības mērauklas. Soc. pētījuma man nav, bet domāju, ka lielākā daļa klientu beigās atmet kašķim ar roku un samierinās ar kaut kādām nepilnībām.

Problēma: “United Airlines” apkalpe, slikti apejoties ar pasažiera ģitāru, to sabojājusi.

Risinājums: problēmas pārvēršana “viral video” ar dziesmas, kurā apdziedāta problēmas vēsture, palīdzību.

P.S. Ierakstot googlē “United Breaks Guitars” izlec vairāki linki, kur gadījums ir aprakstīts sīkāk – slinkums pārbliezt 1 pret 1. Paša mūziķa stāsts par notikušo atrodams viņu mājas lapā. Tur, starp citu, viņš sola vēl 2 dziesmas par šo tēmu.

Video tika palaists 6. jūlijā, un jau 7. jūlijā (!!!) CNN par to uztaisīja sižetu.

, , , ,

  1. #1 by tiggris on Jūlijs 13, 2009 - 10:40

    Klipā attēlots, ka darbinieki austiņās mētā ģitāras futlāri. Ja tādējādi tiek attēlots, kas notika patiesībā, tad tam maz sakara ar lidkompāniju – kravu lidmašīnās krāmē lidostas darbinieki. Mums, taču, nevienam nav ilūziju, ka AEROFLOT lidmašīnās kravu krauj darbinieki no Krievijas?

  2. #3 by pirita on Jūlijs 10, 2009 - 22:02

    Mums jau arī ir savs piemērs – ar izzi_sucks twitterī, kurš nokļuva Panorāmā tieši pateicoties šim tīklam:)

Atstāj komentāru

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

%d bloggers like this: