Ieskats kampaņā: The Fun Theory [by Volkswagen]

Ienācies vēl viens jauks reklāmas kampaņas piemērs. Šoreiz no Volkswagen. Paši viņi to sauc par iniciatīvu [reklāmas vai sabiedrisko attiecību kampaņa laikam skan jau traki nozelēti un ierobežo kampaņas vērienu].

Ja neiedziļināmies kampaņas mērķos [gala rezultātam, protams, jābūt pārdošanai], bet apskatām uzmanības pievēršanas veidu, tad tas, manuprāt, ir izdevies teicami – trepju video kopš 7. oktobra – ap 2milj. skatījumu.

Ideja: kā rutinētas ikdienas lietas cilvēkiem padarīt interesantākas. Te 2 video piemēri.

1. Kā motivēt cilvēkus vairāk izmantot kāpnes.

2. Kā motivēt cilvēkus vairāk atkritumus mest miskastēs.

Ņemot vērā, ka aģentūra, kas šo radījusi, darbojas arī Latvijā, tad pieļauju, ka kādā brīdī kaut kas līdzīgs varētu parādīties arī pie mums.

, , , , , , , , ,

  1. Komentēt

Atstāj komentāru

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

%d bloggers like this: