Visu laiku mīklainākā prezidenta atbilde

“Pieci deputāti, man tas, es domāju, ka viņi… īsti nesaprot, rezultāts ir, teiksim, lasot, kāda ir reakcija no, teiksim, par visu šo te procesu, ne tikai par šo te piec.. par āā.. PSRS āāā.. atjaunošanu, kāda ir Kazahstānas prezidenta reakcija, arī mūsu kaimiņa, teiksim, Baltkrievijas prezidenta reakcija, viņi, viņi skaidri izsaka domu, ka viņi ir pretīm pret šādu te politiskās vienošanās, vienotības, ka tas drīzāk ir mums par, nevis pret, un nedomāju, ka Latvijā mēs atradīsim cilvēku, saprātīgi domāt, protams, izņēmumi vienmēr, bet ka kaut kāds viedoklis tāds varētu būt, ka Latvijā kāds gribētu atgriezties PSRS sastāvā, es vismaz te neredzu tādu.” Latvijas Valsts prezidents Andris Bērziņš, atbildot uz LNT žurnālista jautājumu par pieciem Krievijas deputātiem, kas aicinājuši izvērtēt PSRS izjukšanas tiesiskumu.

Pierakstīju, lai nepazūd citāts, jo diez vai kaut ko nesaprotamāku no jebkuras amatpersonas Latvijā jūs vēl dzirdēsiet. Intervijas video var meklēt TE. Protams, ka runāt TV nav tas pats, kas rakstīt, taču spēja nesaprotami izteikties diemžēl jau kļuvusi par mūsu prezidenta vizītkarti. Neesmu tas, kurš bļaus par atkāpšanos un rakstīs vēstules, taču šādā amatā spējai skaidri un saprotami izteikties ir jābūt kā vienai no pamatprasībām.

Tulka sejas izteiksme, kuram palūgtu šo tekstu tiešraidē iztulkot, varētu būt aptuveni šāda:

Foto: delfi.lv

Foto: delfi.lv

 

, , ,

  1. #1 by Romka on Novembris 3, 2016 - 17:27

    Šis manuprāt arī ir visu laiku mīklainākais prezidents

  2. #2 by Aizdevējs on Augusts 23, 2016 - 15:06

    manuprāt visu laiku mīklainākais prezidents!

  3. #3 by Ivars Brencis on Jūlijs 3, 2014 - 15:35

    Lieliska runa! Vēl nedaudz precīzāk:
    “Pieci deputāti. Man tass, es domāju, ka viņi… ēēēvvv. Īsti nesaprot. Rezultāts ir e, lasot teiksim, kāda ir reakcija no, teiksim, ē. Par visu šo te procesu, ne tikai par šo te piec.. par āā.. PSRS āāā.. atjaunošanu. Kāda ir ē Kazahstānas preziden-treakcija, arī mūsu kaimiņa ēē, teiksim, ē Baltkrievijas prezidenta reakcija, viņi, viņi skaidri izsaka domu, ka viņi ir pretīm ē pret šādu te politiskās vienošanā hve ve-vienotības, ka tas drīzāk ir. Mums par, nevis pret, ka tā. Un. Es nedomāju, ka Latvijā mēs atradīsim cilvēku… Saprātīgi de-domāju, protams, izņēmumi vienmēr, bet ka kau-kāds viedoklis tāds varētu būt, ka Latvijā kāds gribētu atgriezties PSRS sastāvā, e. Es vismaz neredzu tādu.”

  4. #4 by Anonīms on Aprīlis 23, 2014 - 11:16

    Kū pas’ceji?

  5. #5 by dianaS on Aprīlis 22, 2014 - 21:31

    Es nesaprotu, vai viņa galvā arī viss struktūrējas tieši tā, vai tur tomēr ir zināma lietu kārtība?

  6. #6 by Ritvars on Aprīlis 19, 2014 - 23:34

    Reblogged this on Mans zelts ir mana tauta and commented:
    Citāts, ko atcerēties.

Atstāj komentāru

